Informační systém CEDR-MF, modul Fondy EHP a Norska 2014-2021

Vážený uživateli, vítejte v aplikaci IS CEDR-MF - Modul Fondy EHP a Norska 2014-2021.

Tato internetová aplikace byla vytvořena pro potřeby žadatelů o grant a konečných příjemců schválených projektů v rámci Fondů EHP a Norska 2014-2021.

Aplikace slouží k předkládání žádostí o grant v programech Kultura, Lidská práva, Řádná správa, Spravedlnost a Zdraví, jejich administraci a následné správě schválených projektů (např. zpracování monitorovacích zpráv o průběhu realizace projektu, zpracování žádostí o platbu, komunikace s poskytovatelem dotace atd.).

Registrace žadatele

  • Žadatel o grant musí být v aplikaci registrován. Registraci žadatele proveďte prostřednictvím odkazu v záhlaví této stránky.
  • Pro registraci žadatele je vyžadován kvalifikovaný certifikát.
  • Kvalifikovaný certifikát je možné získat od následujících kvalifikovaných poskytovatelů certifikačních služeb:
  • Osoba provádějící registraci žadatele, kterým je subjekt s přiděleným IČO, musí vlastnit kvalifikovaný (osobní) elektronický certifikát. Není-li IČO žadatele uvedeno v certifikátu použitém při registraci, IČO žadatele je nutné při registraci ručně zadat. Aplikace neumožňuje registraci žadatele prostřednictvím certifikátu, který obsahuje IČO jiného subjektu.
  • Osoba provádějící registraci žadatele, který nemá přidělené IČO, musí vlastnit kvalifikovaný (osobní) elektronický certifikát.
  • K registrovanému účtu žadatele je možné přidat další uživatelské účty.
  • Návod pro registraci žadatele je k dispozici ke stažení zde.

Základní informace k práci s aplikací:

  • Uživatelé žadatele pro přístup do aplikace používají svůj přihlašovací e-mail a heslo. Pro práci uživatele v aplikaci není třeba kvalifikovaný (osobní) certifikát (s výjimkou osoby podepisující dokumenty, u kterých je kvalifikovaný elektronický podpis vyžadován).
  • Pro kontrolu vyplněných údajů v žádosti o grant je možné provést vygenerování dokumentu žádosti opakovaně, kdykoli v průběhu vkládání údajů v jednotlivých záložkách žádosti. Žádost se vygeneruje do příloh.
  • Pro elektronickou komunikaci se Zprostředkovatelem programu (ZP) - Ministerstvem financí ČR - je vyžadována datová schránka. Povinné využívání datové schránky se týká subjektů, které mají zřízenou datovou schránku ze zákona. Pro subjekty, pro něž je zřízení datové schránky dobrovolné, je využívání datové schránky pro komunikaci se ZP pouze doporučeno. Nedisponuje-li žadatel datovou schránkou, může požádat o doručování na doručovací e-mail (zatržením pole „Žádám o doručování na elektronickou adresu“ v žádosti o grant).
  • Pro ověření správnosti vyplněných údajů v žádosti o grant je možné vygenerovat dokument žádosti, a to kdykoli v průběhu vkládání údajů v jednotlivých záložkách žádosti. Dokument žádosti o grant se vygeneruje do příloh.
  • Aplikace nepodporuje vkládání údajů v rámci jedné žádosti více uživateli současně..
  • Povinné údaje k vyplnění jsou označeny * u názvu pole a zvýrazněny žlutým podbarvením.
  • Úplnost vyplnění údajů v žádosti je možné průběžně kontrolovat pomocí tlačítka Ověřit v ovládacím panelu.
  • Při vyplňování žádosti postupujte po jednotlivých záložkách zleva doprava, nejprve vyplňte horní řadu záložek. Dále je nutné vložit povinné přílohy žádosti v menu Přílohy.
  • V aplikaci nepoužívejte tlačítka „Vpřed“ a „Vzad“ internetového prohlížeče, ani nepracujte ve více oknech/záložkách prohlížeče současně.
  • Při vyplňování žádosti doporučujeme průběžné ukládání dat pomocí tlačítka Uložit v ovládacím panelu.
  • Podání žádosti o grant provedete tlačítkem Podání žádosti v ovládacím panelu.
  • Pro elektronický podpis dokumentů je vyžadován kvalifikovaný (osobní) elektronický certifikát.
  • Převod vkládaných příloh do formátu PDF je podporován pouze pro formát DOC a DOCX.
  • Maximální velikost jedné vkládané přílohy je 300 MB.
  • Hot-line - podpora uživatelů aplikace (pracovní dny, 8 - 17 hod.):
  • Informace o zpracování osobních údajů v rámci administrace Finančních mechanismů EHP/Norska 2014-2021 jsou uvedeny v plném rozsahu zde.

Podmínky pro práci s aplikací

  • počítač (PC, notebook nebo obdobné zařízení)
    • technické parametry
      • procesor 1 GHz a vyšší, RAM 1 GB a více
      • 200 MB volného místa na disku
      • doporučené rozlišení monitoru SVGA 1280×800
    • nainstalované programové vybavení
      • operační systém MS Windows 7, 8 nebo 10
      • internetový prohlížeč MS Internet Explorer 10 nebo 11; nesmí být aktivní režim kompatibilního zobrazení pro web: mfcr.cz
      • internetový prohlížeč Mozilla Firefox 30 nebo Google Chrome 30
      • komponentu ASD Web Signer pro podpis kvalifikovaným certifikátem (pro stažení klikněte zde), technické požadavky a návod k instalaci si stáhněte zde
      • Adobe Reader (pro stažení klikněte zde
      • Microsoft Word (2003 a pozdější)