Informační systém CEDR-MF, modul EHP a Norské fondy

Vážený uživateli, vítejte v aplikaci IS CEDR-MF - EHP a Norské fondy.

Tato internetová aplikace byla vytvořena pro potřeby žadatelů o granty v rámci EHP a Norských fondů 2009–14.

Cílem aplikace je zefektivnit nejen předkládání žádostí o podporu Vašeho projektu, ale i veškerých dalších administrativních kroků při získání grantu (např. zpracování zpráv o realizaci projektu, zpracování žádostí o proplacení grantu, komunikace se správcem grantu).

Registrace žadatele

  • Osoba provádějící registraci žadatele, kterým je podnikatelský subjekt s přiděleným IČ, musí vlastnit kvalifikovaný (osobní) elektronický certifikát (pokud IČ není uvedeno v certifikátu, je nutné ho vložit při registraci).
  • Osoba provádějící registraci žadatele, který nemá přidělené IČ, musí vlastnit kvalifikovaný (osobní) elektronický certifikát.
  • Pokud provádí registraci jednotlivec, může se zaregistrovat bez kvalifikovaného certifikátu.

Základní informace k práci s aplikací:

  • Žadatel o grant musí být v aplikaci registrován. Registraci žadatele proveďte prostřednictvím odkazu v záhlaví této stránky. K registrovanému účtu žadatele je možné přidat další uživatelské účty. Kvalifikovaný (osobní) certifikát potřebuje pouze osoba provádějící registraci a podepisující dokumenty v přílohách, pokud se nejedná o fyzickou osobu bez IČ.
  • Uživatelé žadatele pro přístup do aplikace používají svůj přihlašovací e-mail a heslo a pro práci s žádostí nepotřebují kvalifikovaný (osobní) certifikát.
  • Pro kontrolu vyplněných údajů je možné provést vygenerování dokumentu žádosti opakovaně, kdykoli v průběhu vkládání údajů žádosti. Žádost se vygeneruje do příloh.
  • Aplikace nepodporuje vkládání údajů jedné žádosti více uživateli současně.
  • Povinné údaje jsou ve formulářích označené * u názvu údaje a žlutým podbarvením.
  • Úplnost vyplnění údajů v žádosti je možné průběžně kontrolovat pomocí tlačítka „Ověřit“ v ovládacím panelu.
  • Při vyplňování žádosti postupujte po jednotlivých záložkách zleva doprava nejprve první řadu a potom druhou. Dále je nutné vyplnit údaje o bankovním účtu a přílohy.
  • Při vyplňování žádosti doporučujeme provádět průběžné ukládání dat pomocí tlačítka „Uložit“ v ovládacím panelu.
  • Podání žádosti o grant se provede tlačítkem „Podání žádosti“ v ovládacím panelu.
  • Pro elektronický podpis dokumentů je vyžadován kvalifikovaný (osobní) elektronický certifikát.
  • Kvalifikovaný certifikát je možné získat od jednotlivých certifikačních autorit, jako jsou:
  • Pro elektronickou komunikaci se Zprostředkovatelem programu (Ministerstvo financí) je vyžadována datová schránka
  • Převod vkládaných příloh do formátu PDF je podporován pouze pro formát DOC a DOCX.
  • Maximální velikost jedné vkládané přílohy je 300 MB.
  • V aplikaci nepoužívejte tlačítka „Vpřed“ a „Vzad“ internetového prohlížeče, ani nepracujte ve více oknech/záložkách prohlížeče
  • Hot-line - podpora uživatelů aplikace (pracovní dny, 8 - 17 hod.):

Podmínky pro práci s aplikací jsou:

  • počítač (PC, notebook nebo obdobné zařízení)
    • technické parametry
      • procesor 1 GHz a vyšší, RAM 1 GB a více
      • 200 MB volného místa na disku
      • doporučené rozlišení monitoru SVGA 1280×800
    • nainstalované programové vybavení
      • operační systém MS Windows Vista, MS Windows 7, MS Windows 8
      • internetový prohlížeč MS Internet Explorer 9.0 a 10.0; nesmí být aktivní režim kompatibilního zobrazení pro web: mfcr.cz
      • internetový prohlížeč Mozilla Firefox 21 nebo Google Chrome 27
      • Java Runtime Environment 1.7 a vyšší (ke stažení zde)
      • Adobe Reader (ke stažení zde)
      • Microsoft Word (2000, 2003, 2007, 2010)