Navigace:  Projekt >

Přílohy

Tisk stránky Předchozí stranaNa úvod kapitolyDalší strana

Každý projekt obsahuje přílohy, které jsou potřebné k jeho zpracovávání a schválení. V provedení přechodového stavu žádosti/projektu aplikace upozorňuje, jaké konkrétní typy příloh musí být u projektu vloženy včetně kontroly na podpis kvalifikovaným elektronickým podpisem. Nabídka typů dokumentů dostupných ke vložení do příloh žádostí se řídí především typem projektové žádosti aktuálním stavem žádosti.

 

V seznamu příloh jsou zobrazeny záznamy o jednotlivých vložených přílohách. Zobrazení detailu vložené přílohy zobrazíte kliknutím na odkaz ve sloupci Název dokumentu.

Dokument ze seznamu odstraníte kliknutím na ikonu ikona_odebrat na konci záznamu přílohy.

Detail přílohy

Vložení nové přílohy provedete kliknutím na tlačítko novy. Zobrazí se detail vložení nové přílohy. V detailu nové přílohy vyberete Typ dokumentu z výběrového seznamu.

Dále určíte Druh přílohy. V závislosti na vybraném Typu dokumentu jsou dostupné volby Soubor nebo Šablona.

Můžete změnit Název přílohy.

Po výběru druhu přílohy Soubor musíte pomocí tlačítka prochazet vybrat z disku soubor, který přiložíte k žádosti. Po kliknutí na tlačítko ulozit se příloha uloží do databáze.

Pokud má vybraný soubor příponu *.DOC nebo *.DOCX, pak je možné tento dokument uložit do systému i ve formátu PDF. To provedete tak, že před uložením zatrhnete volbu Převést do Pdf.

Vložení nové přílohy je možné provést také tlačítkem aktualizace_dokumentu , které zobrazí nabídku typů dokumentů dostupné k vložení uživatelem žadatele v aktuálním stavu žádosti či jiné dokumentace (zadávací řízení, zprávy z realizace projektu aj.). Tlačítko slouží především pro vkládání dokumentů pracovníkům poskytovatele dotace. Jeho použití je však možné i na straně žadatele. Ze zobrazené nabídky dokumentů k aktualizaci může zvolit takový typ dokumentu, který se nabízí k vložení i přes tlačítko novy. U vybraného dokumentu nedochází k jeho aktualizaci / přepsání, ale vyplní se stejný typ dokumentu i jeho název. Postačuje tak nastavit cestu ke vkládanému souboru.

Upozornění:

Přílohu Technická dokumentace k posouzení žádosti je možné vložit ve formátu zip nebo rar.

Maximální velikost jedné vkládané přílohy je 300 MB.

Příznak „Dokument podepsaný v listinné podobě“ je dostupný v detailu všech dokumentů. Pouze pro vybrané typy dokumentů ale má jeho zatržení význam a vliv na hlášení o povinném podepsání při změně stavu. Příznak není určen pro pracovníky žadatele.

Výběrem druhu přílohy Šablona, pak se aktivuje v toolbaru tlačítko generovat. Kliknutím na toto tlačítko se vygeneruje vybraný typ přílohy ze šablony a po kliknutí na tlačítko ulozit se příloha uloží do databáze.

V Seznamu elektronických podpisů se zobrazují informace o použitém podepisovacím certifikátu uživatele při podpise dokumentu.

Podepsání přílohy

U některých typů dokumentů aplikace vyžaduje, aby byl podepsán kvalifikovaným elektronickým podpisem. Elektronicky lze podepsat dokumenty ve formátu DOC, DOCX,

XLS, XLSX a PDF. Pro podepisování je nezbytně nutné mít na počítači nainstalován kvalifikovaný elektronický podpis vydaný certifikovanou autoritou případně mít soubor s platným kvalifikovaným certifikátem (formáty souboru pfx či p12) a aplikaci Java (povolený doplněk v internetovém prohlížeči).

Podpis dokumentu lze provést až po jeho uložení do databáze. V ovládacím panelu je pak dostupné tlačítko podepsat. Kliknutím na tlačítko se aktivuje a spustí applet Java, který Vám nabídne okno pro výběr certifikátu. Správně nainstalovaný kvalifikovaný elektronický podpis je dostupný na záložce Certifikát z úložiště.

java

Zde svůj elektronický podpis označíte a potvrdíte výběr kliknutím na tlačítko OK. Aplikace poté zobrazí oznámení o podepsání dokumentu.


provozovatel aplikace:   Ministerstvo financí ČR
       realizace:  ASD Software, s.r.o.