Každý projekt obsahuje přílohy, které jsou potřebné k jeho zpracovávání a schválení. V provedení přechodového stavu žádosti/projektu aplikace upozorňuje, jaké konkrétní typy příloh musí být u projektu vloženy včetně kontroly na podpis kvalifikovaným elektronickým podpisem. Nabídka typů dokumentů dostupných ke vložení do příloh žádostí se řídí především typem projektové žádosti aktuálním stavem žádosti.
V seznamu příloh jsou zobrazeny záznamy o jednotlivých vložených přílohách. Zobrazení detailu vložené přílohy zobrazíte kliknutím na odkaz ve sloupci Název dokumentu.
Dokument ze seznamu odstraníte kliknutím na ikonu na konci záznamu přílohy.
Vložení nové přílohy provedete kliknutím na tlačítko . Zobrazí se detail vložení nové přílohy. V detailu nové přílohy vyberete Typ dokumentu z výběrového seznamu.
Dále určíte Druh přílohy. V závislosti na vybraném Typu dokumentu jsou dostupné volby Soubor nebo Šablona.
Můžete změnit Název přílohy.
Po výběru druhu přílohy Soubor musíte pomocí tlačítka vybrat z disku soubor, který přiložíte k žádosti. Po kliknutí na tlačítko
se příloha uloží do databáze.
Pokud má vybraný soubor příponu *.DOC nebo *.DOCX, pak je možné tento dokument uložit do systému i ve formátu PDF. To provedete tak, že před uložením zatrhnete volbu Převést do Pdf.
Vložení nové přílohy je možné provést také tlačítkem , které zobrazí nabídku typů dokumentů dostupné k vložení uživatelem žadatele v aktuálním stavu žádosti či jiné dokumentace (zadávací řízení, zprávy z realizace projektu aj.). Tlačítko slouží především pro vkládání dokumentů pracovníkům poskytovatele dotace. Jeho použití je však možné i na straně žadatele. Ze zobrazené nabídky dokumentů k aktualizaci může zvolit takový typ dokumentu, který se nabízí k vložení i přes tlačítko
. U vybraného dokumentu nedochází k jeho aktualizaci / přepsání, ale vyplní se stejný typ dokumentu i jeho název. Postačuje tak nastavit cestu ke vkládanému souboru.
Upozornění:
Přílohu Technická dokumentace k posouzení žádosti je možné vložit ve formátu zip nebo rar.
Maximální velikost jedné vkládané přílohy je 300 MB.
Příznak „Dokument podepsaný v listinné podobě“ je dostupný v detailu všech dokumentů. Pouze pro vybrané typy dokumentů ale má jeho zatržení význam a vliv na hlášení o povinném podepsání při změně stavu. Příznak není určen pro pracovníky žadatele.
Výběrem druhu přílohy Šablona, pak se aktivuje v toolbaru tlačítko . Kliknutím na toto tlačítko se vygeneruje vybraný typ přílohy ze šablony a po kliknutí na tlačítko
se příloha uloží do databáze.
V Seznamu elektronických podpisů se zobrazují informace o použitém podepisovacím certifikátu uživatele při podpise dokumentu.
U některých typů dokumentů aplikace vyžaduje, aby byl podepsán kvalifikovaným elektronickým podpisem. Elektronicky lze podepsat dokumenty ve formátu DOC, DOCX,
XLS, XLSX a PDF. Pro podepisování je nezbytně nutné mít na počítači nainstalován kvalifikovaný elektronický podpis vydaný certifikovanou autoritou případně mít soubor s platným kvalifikovaným certifikátem (formáty souboru pfx či p12) a aplikaci Java (povolený doplněk v internetovém prohlížeči).
Podpis dokumentu lze provést až po jeho uložení do databáze. V ovládacím panelu je pak dostupné tlačítko . Kliknutím na tlačítko se aktivuje a spustí applet Java, který Vám nabídne okno pro výběr certifikátu. Správně nainstalovaný kvalifikovaný elektronický podpis je dostupný na záložce Certifikát z úložiště.
Zde svůj elektronický podpis označíte a potvrdíte výběr kliknutím na tlačítko OK. Aplikace poté zobrazí oznámení o podepsání dokumentu.
provozovatel aplikace:
Ministerstvo financí ČR
realizace: ASD Software, s.r.o.