Informace o bankovním účtu žadatele je nutné vyplnit při podání žádosti. K účtu musíte zadat všechny povinné informace, včetně adresy majitele účtu a adresy pobočky banky.
Zadáte Majitele účtu a Číslo účtu. Banku vyberete z číselníku, který se zobrazí po kliknutí na ikonu u pole Banka. Dále uvedete měnu, v jaké je účet veden, výběrem položky ze seznamu po kliknutí na pole Měna. Vychozí hodnota měny je CZK.
Povinné pro zadání jsou i Adresa majitele účtu a Adresa pobočky banky.
Adresy lze vyplnit přes dialogové okno, které zobrazíte kliknutím na tlačítko s popiskem Výběr adresy.
Při zápisu adresy musíte vybrat Obec z číselníku, který zobrazíte kliknutím na ikonu u pole Obec. Dále zvolíte Část obce z číselníku a následně vyhledáte požadovanou Ulici, pokud se daná obec dělí na ulice a požadovaná adresa má ulici.
Uvedete číslo popisné - Č.p. , číslo orientační - Č.or. nebo číslo evidenční - Ev.č.
Uvedená adresa musí existovat v systému ISZR, v rejstříku RUIAN. Při zápisu adresy pozor na správnost uvedení údaje do čísla popisného a čísla orientačního. Záměnou údajů může být hlášena neexistence adresy.
Zadanou adresu uložíte tlačítkem .
Upozornění:
Zadaná adresa musí být existujícím platným adresním místem v systému ISZR v databázi RUIAN (Registr územní identifikace, adres a nemovitostí). Ověřit existenci adresy v RUIAN můžete na webové stránce http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/overeniadresy/vyhledej. Pokud adresu na uvedené stránce dohledáte a přesto ji nelze v aplikaci uložit, kontaktujte technickou podporu aplikace CEDR MF-EHP a Norské fondy.
Tlačítkem zkontrolujete formální správnost vyplnění informací o bankovním účtu.
Tlačítkem data uložíte do systému.
provozovatel aplikace:
Ministerstvo financí ČR
realizace: ASD Software, s.r.o.