Navigace:  Projekt > Žádost > PDP >

Zpracování žádosti

Tisk stránky Předchozí stranaNa úvod kapitolyDalší strana

Pracovník žadatele založí. Po založení má projekt stav Příprava žádosti. Následně pracovník žadatele vyplní žádost, tak, aby byla z formální stránky v pořádku a měla zadané všechny povinné údaje a vložené potřebné dokumenty (včetně podpisů u dokumentů).

Pro podání žádosti musí být:

1/ vyplněné všechny povinné pole na záložkách žádosti

2/ zadané informace o bankovním účtu

3/ v přílohách vloženy tyto dokumenty:

- Dokument žádosti o grant - dokument musí být podepsaný elektronickým kvalifikovaným podpisem/certifikátem

- Prohlášení o spolufinancování

- Doklad o právní subjektivitě

- Čestné prohlášení žadatele

- pokud je u žadatele evidován Partner projektu, pak musí být předložen ke každému partnerovi dokument:

- Prohlášení o partnerství

Pokud má žadatel výše uvedené splněno, pak provede podání žádosti tlačítkem podani_zadosti. Při podání se provádí kontrola, zda je žádost formálně správně vyplněna.

Po úspěšném podání se změní stav projektu na Posouzení žádosti.

O podání žádosti jsou pracovníci správce grantů informováni e-mailovou zprávou a na nástěnku projektu je rovněž uvedena informace o podání žádosti.

 

Po podání provedou pracovníci správce grantů kontrolu žádosti. V případě, že mají pracovníci správce k žádosti výhrady, mohou žádost vrátit žadateli dvěma způsoby:

 

1/ Výzvou k předložení revidované verze žádosti - žádost se vrátí žadateli k doplnění. Žadatel je o vrácení informován e-mailovou zprávou a na nástěnku projektu se uvede informace o vrácení žádosti k provedení revize. Při vrácení se stav projektu změní na Příprava žádosti. Žadatel může editovat celou žádost a po doplnění a odstranění všech připomínek k žádosti opětovně žádost podá ke kontrole pomocí tlačítka podani_zadosti. Pracovnici správce grantů jsou o podání žádosti informování e-mailem a změna je rovněž uvedena na nástěnce projektu.

 

2/ Vrácení žádosti k doplnění dokumentů - žádost se vrátí žadateli k doplnění příloh. Žadatel je o vrácení informován e-mailovou zprávou a na nástěnku projektu se uvede informace o vrácení žádosti k doplnění příloh. Při vrácení se stav projektu změní na Doplnění příloh žádosti. Žadatel může pouze přidat přílohy. Obsahy záložek projektové žádosti jsou pouze pro čtení. Po doplnění příloh žadatel opětovně žádost podá ke kontrole pomocí tlačítka podani_doplnene_zadosti. Pracovnici správce grantů jsou o podání žádosti informování e-mailem a změna je rovněž uvedena na nástěnce projektu.

 

Jakmile je žádost o grant schválena správcem, dostane se žádost k žadateli. E-mailem obdržíte zprávu a na nástěnku projektu je uvedena informace s pokynem k provedení akceptace podmínek. Stav projektu je Schválený grant. K žádosti musíte přiložit tyto dokumenty:

- Identifikace bankovního účtu - dokument musí být podepsaný elektronickým kvalifikovaným podpisem/certifikátem

- Podmínky ke schválenému grantu PDP - tento dokument musí být ve formátu PDF podepsaný elektronickým kvalifikovaným podpisem/certifikátem

Poté kliknutím na tlačítko akceptace_podminek potvrdíte podmínky pro poskytnutí grantu.

Po akceptaci podmínek se stav projektu změní na Příprava právního aktu.

Nyní pracovníci správce grantů provedou přípravu a následně i schválení právního aktu žádosti o grant.


provozovatel aplikace:   Ministerstvo financí ČR
       realizace:  ASD Software, s.r.o.