Navigace:  Seznam vlastních žadatelů >

Detail uživatele žadatele

Tisk stránky Předchozí stranaNa úvod kapitolyDalší strana

Ve formuláři jsou detailní informace o uživateli a přidělené role. Můžete upravit oprávnění uživatele v sekci "Přidělené role" a "Přidělené role k jednotlivým žádostem". Údaje o uživateli jako jsou tituly, jméno, příjmení, telefon mohou být zapsány pouze v okamžiku zakládání nového uživatelského účtu. Později si může sám uživatel údaje upravit po přihlášení se do aplikace přes odkaz Účet uživatele v pravém horním rohu aplikace.

Pro založení nového uživatelského účtu je nutné zadat Jméno, Příjmení a ze seznamu Přidělené role označit minimálně jednu roli.

Uložení detailu uživatele žadatele provedete kliknutím na tlačítko ulozit. Po uložení bude uživatelský účet v systému založen a na zadanou e-mailovou adresu systém vygeneruje a zašle přístupové heslo e-mailovou zprávou. Tlačítkem odstranit může být zrušena vazba uživatele s účtem žadatele. Tímto tlačítkem odebraný uživatel projekty žadatele nemůže dále prohlížet ani spravovat a nedostává ani e-mailové informace o nových zprávách na projektových nástěnkách. Jeden uživatel dle e-mailové adresy může být u více žadatelů.

Oprávnění uživatele žadatele

Význam rolí v sekci "Přidělené role":

Správce žadatele - přidělení uživatelské role opravňuje uživatele žadatele k editaci údajů na detailu žadatele a ke kompletní správě uživatelů žadatele. Opravňuje upravit oprávnění sám sobě i dalším uživatelům žadatele. Může přidávat i odstraňovat uživatele žadatele k/od účtu žadatele. Role sama o sobě neopravňuje spravovat všechny projektové žádosti žadatele, ovšem sám uživatel si může oprávnění k žádostem upravit v sekci "Přidělené role k jednotlivým žádostem". Role opravňuje zakládat nové projektové žádosti. K takto založeným žádostem má ihned po založení zakládající uživatel plné oprávnění pro editaci.

Uživatel projektu - přidělení uživatelské role opravňuje uživatele žadatele k nahlížení či správě projektových žádostí, podle dalšího oprávnění v sekci "Přidělené role k jednotlivým žádostem". Dále lze s rolí "Uživatel projektu" pouze prohlížet detail žadatele a seznam uživatelů žadatele. Předpokladem nastavení oprávnění s rolí "Uživatel projektu" je, že má uživatel nastaveno oprávnění i v sekci "Přidělené role k jednotlivým žádostem". Bez nastavení tohoto oprávnění nemá role "Uživatel projektu" význam.

Zakládání projektu - přidělení uživatelské role opravňuje uživatele žadatele k založení nové projektové žádosti do právě běžících programových výzev. Po založení projektové žádosti má k této žádosti plné oprávnění. Dále je možné nahlížet na detail žadatele a seznam uživatelů žadatele. Při nastavení role "Zakládání projektu" mohou být uživateli nastavena práva k libovolné projektové žádosti v sekci "Přidělené role k jednotlivým žádostem".

 

Význam rolí a oprávnění v sekci "Přidělené role k jednotlivým žádostem":

Zobrazení projektu - přidělení oprávnění opravňuje uživatele žadatele prohlížet detail projektové žádosti včetně příloh a všech dalších součástí projektové žádosti jako jsou údaje o bankovním účtu, ostatní údaje projektu, zadávací řízení, žádosti o změnu projektu, monitoring projektu a žádosti o platbu.

Správa projektu - jedná se o doplňkové oprávnění k oprávnění "Editace projektu". Přiřazením oprávnění může uživatel žadatele provést odstranění projektové žádosti (povoleno pouze ve stavu "Příprava žádosti"). Dále jsou na e-mailovou adresu uživatele žadatele zasílány zprávy s upozorněním na novou zprávu projektové nástěnky.

Editace příloh projektu - přidělení oprávnění opravňuje uživatele žadatele spravovat seznam příloh projektové žádosti. Možnost vložení příloh k žádosti se řídí aktuálním stavem projektové žádosti. Vložení příloh žadatelem je možné např. ve stavech "Příprava žádosti", "Vráceno k doplnění příloh", "Vráceno k doplnění žádosti" aj.

Editace projektu - přidělení oprávnění opravňuje uživatele žadatele editovat záložky projektové žádosti v rámci přípravy či doplnění žádosti. Opravňuje také k odeslání dokončené žádosti k posouzení poskytovatelem dotace a změnu stavu žádosti na straně žadatele v dalším procesu vyhodnocení žádosti např. akceptace podmínek. Oprávnění dovoluje uživateli žadatele kompletní správu i dalších modulů související s projektovou žádostí po úspěšném vyhodnocení. Těmito moduly jsou Zadávací řízení, Žádosti o změnu projektu, Monitoring projektu a Žádosti o platbu.

Editace bankovního účtu - přidělení oprávnění opravňuje uživatele žadatele spravovat údaje o bankovním účtu. Vyplnění údajů o bankovním účtu je povinnou náležitostí pro podání projektové žádosti. Z vyplněných údajů o bankovním účtu je nutné při podepisování podmínek o poskytnutí grantu vygenerovat dokument a tento nechat potvrdit bankou. Potvrzený dokument následně vložit naskenovaný do příloh žádosti.


provozovatel aplikace:   Ministerstvo financí ČR
       realizace:  ASD Software, s.r.o.